Isnin, 1 Mei 2017

PERTANDINGAN MEMANCING KPM DI KELONG MAMUD TENGAH

Pertandingan memancing anjuran unit ICU KPM ini diadaakan di Kelong Mamud tengah pada bulan Februari 2016. Pertandingn ini yang dianjurkan oleeh unit ICU KPM ini turut disertai datuk Aziz iaitu timbalan pengarah unit ICU KPM. 
Seramai 29 orang peserta turut terlibat melibatkan kakitangan ICU KPM. Pertandingan yang dianjurkan kelab rekreasi dan riadah ICU KPM diadakan sebagai salah satu aktiviti kelab disamping mengeratkan hubungan silaturrahim antara staf ICU KPM. 
Pelbagai hadiah dan hamper disediakan sumbangan syarikat dan peribadi serta kelab disediakan. Sebuah bot diperlukan untuk mengangkut hadiah dan puratanya semua peserta mendapat hadiah mengikut kategori yang dipertandingkan seperti ikan terberat, ikan termahal, ikan terkecil termasuk juara bangau juga disediakan hadiah.
Hadiah disampaikan sendiri oleh Timbanalan Pengarah ICU KPM iaitu Datuk Aziz .Pphoto di bawah boleh menceritakan keadaan atas kelong. Manakala kapsyen tu mungkin ada penambahan dari penulis sebagai jenaka sahaja. harap maap... hehehe
berminat pakej guide : 01120704297  sabri


tak aper la.. kami naik bot trip ke 10
angkut hadiah dulu bah..
aha... ni rupanyer kelong tu yer
pemeriksaan keselamatan kali terakhir
rilek dulu bos..




























1 ulasan:

  1. Assalamualaikum...
    Apa khabar cg.sabri... Terbaiklah trip dgn cg... kenangan kami semua dapat belajar ilmu laut... hu..hu.. Cuma mohon betulkan sikit Tajuk bkn KPM tapi ICU JPM... terbaik & terima kasih!

    BalasPadam