Jumaat, 31 Oktober 2014

DUA BERADIK DI KELONG MAMUD LUKUT

kelong mamud tengah
Ni cerita Anuar dan adiknya. Kami masuk hari jumaat dan aku pula sampai lewat  kerana banyak barang yang aku nak kena beli.
Aku amik walaupun berdua kerana esok satu group dari penang nak masuk. Arus pada hari tu memang besar dan kurang sesuai memancing di kelong mamud. Aku sendiri pernah membangau di kelong mamud semasa arus besar. 
Di atas kelong juga dah ada ramai pemancing. Nampaknya tamban memang banyak pada hari tersebut. Aku Hanya seekor anak gubal saja yang sudi membaham umpan tamban hidup. Memang ada talang yang masuk tapi port tu dah kena sailang dengan pemancing lain. 
Aku tak mau cerita panjang kerana memang tak ada habuan yang best pada trip ni. Biar gambar yang menceritakan betapa kumpaunya kami.
anuar dengan depu






amir dengan anak gubal


Tiada ulasan:

Catat Ulasan