Isnin, 19 Oktober 2015

KUSANGKA JENAHAK RUPANYA YU KEMEJAN DI KELONG POZI KUALA LUKUT

Aku tak banyak cerita dalam trip ni. Bukan tak ada cerita, tetapi oleh kerana lambat menulis jadi banyak memori yang aku dah lupa. Harap maaf ya gang tapi beberapa keping gambar yang aku muatkan dalam blog ni mungkin dapat menmceritakan sedikit sebanyak gambaran sebenar memancing di kelong Pozi.
Ini trip yang pertama selepas raya puasa 2015. 
Yang aku ingat memang aku ada jemput Paez dan khairul dari majalah Umpan cari modal story bandang tetapi misi ni kira gagal kerana bandang tak muncul langsung. selain tu dua orang kawan baru yang turut nak mencuba memancing di kelong.
berminat pakej guide : 01120704297  sabri
fuyooo GT la... tapi anak saja  hihihi

biar putus harapan tapi jangan putus kawan

janji pari

kocik2 yooo

janji comel

yang ni pun comel

abang pun comel

yang ini lagi comel

jangan terpedaya... si tamok yang malang
kenangan bersama din dan ilyas..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan